2015-07-18

Ljudböckerna - min räddning

i love this ❤ would it be a bit cuter with a bit of gold or silver, just some shiny bits here and there to bling it up? xxDenna veckan har jag varit väldigt disträ, haft mycket tankar som snurrat i huvudet och jag har absolut inte haft ro att sitta ner och läsa, vilket känns väldigt underligt. Då är det tur att ljudböckerna finns. För dem har jag haft som ständig kamrat denna veckan. När jag har pillat i trädgården, när jag har rensat och städat och fixat här hemma. Först var det The Wars of the Roses: Stormbird av Conn Iggulden som gjorde mig sällskap, sen har jag lyssnat lite på DaVinci koden av Dan Brown när jag försökt sova mellan varven och så slutligen har jag börjat lyssna på Sent i November av Tove Jansson. Här är det Mark Levengood som är uppläsare och det passar ju utmärkt även om det kanske är lite fel årstid att läsa om November. Men det fungerar. Och jag har ju onekligen fått massor av gjort när jag inte suttit med näsan i en bok en hel vecka. Fast jag saknar det lite. Läsandet så kanske kommer det tillbaka snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar