2015-07-26

Några tankar en söndag

«Momentari» | Flickr - Photo Sharing!
  • Det här han nog varit den allra lataste veckan för mig på absolut hela året. Jag har verkligen inte gjort någonting. Kanske var det så att jag städade och rensade biblioteket i måndags men mer har jag inte gjort. Jag har inte ens läst....!!!!
  • Det enda jag har läst denna veckan är Skuggan av ett år av Hannah Richell. Det tog ett tag för mig att komma in i den men när jag väl hade gjort det så var det en fantastisk bok. En sådan där bok som måste vara skriven för mina mörkare tankar och min egen hopplöshet. Hög igenkänning med andra ord och jag bävar lite för att skriva recensionen.
  • Bio blev det ju också i onsdags. Ant-man som jag hade protesterat våldsamt mot att gå och se på. Men ibland är det tur att makens tjat vinner för jag tyckte om filmen. Den var riktigt bra och absolut roligt. Däremot tycker jag fortfarande att namnet är jättelöjligt.
  • Det där med TBR-Takedown bestämde jag mig för att hoppa på, i hopp om att komma igång med läsandet lite igen. Hittills har det väl gått sådär kan jag tillägga. Ljudbok har jag lyssnat på och några sidor har blivit lästa i Heartless, men i övrigt har det som sagt gått sådär. 
  • I morgon är det löning - Just sayin'!
  • Ikväll hoppas jag på lite lästid. Vi ska bara äta först, och då måste vi ju se på ett avsnitt av Pretty Little Liars som vi i brits på annat börjat titta på. Så vi får nog helt enkelt se hur det går med läsningen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar