2015-07-11

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 5

Idag blev det ett sent inlägg, eller det är väl egentligen nästan ett tidigt inlägg i morgon. Ja ni fattar - midnatt och allt det där. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om läsningen idag. Jag har fått ganska så mycket läst men samtidigt går det sakta och läsa Slända i bärnsten och det beror inte alls på dess innehåll. Men, men - nu sammanfatta dagen lite snabbt i siffror sen ska jag fortsätta läsandet i några sidor till.

Antal sidor lästa idag: 330
Antal sidor sammanlagt: 1802
Spurtsidor idag: Ingen spurt
Antal böcker utlästa: 3

Sammanfattning i bilder:

2 kommentarer:

  1. Jag har så mycket annat att göra så det blir alldeles för lite läsning och nu har jag haft besök av de stora barnbarnen sedan i går.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det ju helt enkelt så att det finns viktigare saker än att läsa. Njut du av barnbarnen i stället. Låter så mysigt.

      Radera