2015-07-12

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 7

Då närmar sig denna läs-a-lot sitt slut, bara en dryg timme kvar. Jag har precis avslutat Mysteriet på Blå tåget av Agatha Christie och det får väl i stort sätt avsluta min läsning. jag kommer förmodligen pocka upp något mer den sista timmen även om jag inte riktigt vet vad det är just nu.
Det har inte blivit så mycket läst idag, mest för att jag faktiskt har haft ganska mycket book-hangover idag efter Slända i bärnsten. Sen har jag faktiskt varit iväg på marknad också och fikat med föräldrarna. Så några 300 sidor har det inte blivit idag (heller).

Antal sidor lästa idag: 156
Antal sidor sammanlagt: 2138
Antal spurtsidor idag: 30
Antal böcker utlästa: 5

Sammanfattning i bilder:

Slända i bärnsten

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken läsvecka du haft. Fina böcker och många sidor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är jättenöjd. Tänkte jag skulle försöka sammafatta hela läs-a-loten lite idag.

      Radera