2015-07-27

TBR-Takedown Dag 1 & 2

Det där med att haka på en läs-a-lot gick sådär för tillfället. Men nu är i alla fall två dagar avklarade så jag tänkte att jag åtminstone skulle bjuda er på en liten sammanfattning av det jag har läst hittills.

DAG 1: Trollbunden av Margit Sandemo 107 sidor
              Heartless av Gail Carriger 39 sidor
              Sammanlagt 146 sidor

DAG 2: Trollbunden 13 sidor (slut)
              Heartless 53 sidor
              Sammanlagt 66 sidor

Som ni kanske märker håller jag mig inte riktigt till min TBR heller. Trollbunden klarade i alla fall av punkt 1 på utmaningslistan, första boken i en serie. Skulle också kunna täcka punkt fyra, en bok som stått över ett år i min bokhylla, om det kniper och jag inte hinner läsa så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar