2015-07-08

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 3

Idag har det inte blivit fullt lika mycket läst som det har blivit tidigare dagar. Dels blev jag bjuden på mat hemma hos föräldrarna, var och tränade och sen påverkar det ju absolut läshastigheten något att boken är skriven för många år sedan, med ett språk och med slang som förmodligen är ännu äldre. Men oj så bra den är Barn av sin stad.

Antal sidor lästa idag: 247 (Kommer dock läsa några sidor till innan tolvslaget)
Sidor lästa sammanlagt: 1129
Spurtsidor: Missade spurten idag.
Antal böcker utlästa: 2

Sammanfattning i bilder:


Så nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa och se om jag inte hinner med att läsa ut Barn av sin stad.

2 kommentarer:

  1. Du har ju hunnit läsa många sidor. För mig kommer massor med annat i vägen så det går trögt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mannen jobbar fortfarande och jag går hemma själv om dagarna. Dessutom väljer jag att blunda för tvätt och städning. Då blir det lätt så att man har massor av lästid.

      Radera