2015-07-24

#TBRTakedown

Jag läste hos Sara på Beas bokhylla om TBR-takedown, en läs-a-lot som pågår mellan den 25-31 juli. Tänkte faktiskt att jag skulle försöka haka på. Tänkte dock inte gå in i det med samma frenesi som jag hade i den förra läs-a-loten utan nu tänker jag mer ta det lite begränsat. Men jag känner att jag behöver få igång mitt läsande lite mer igen.

Det finns vissa mål för läs-a-loten.

  • Läs en första bok i en serie.
  • Läs fortsättningen på en serie.
  • Läs en bok utanför din bekvämlighetszon.
  • Läs en bok som stått över ett år i din bokhylla.
  • Läs en bok från din senaste bookhaul.
Dessa böcker har jag planer på att läsa. Det är inte säkert jag håller mig helt till denna läslistan, men just nu lutar det åt dessa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar