2015-07-12

#sommarkväll

Nu blir det gnäll... Bara en liten varning liksom!

Jag älskar sommarkvällar. Det är bland det bästa med sommaren att kunna sätta sig ute på verandan. Det spelar egentligen inte så stor roll om jag sitter där i mysigt sällskap efter en grillad middag, kanske spela lite sällskapsspel men i alla falla att kunna samtala och umgås. Har man inge runt sig så går det precis lika bra att bara njuta av sin ensamhet tillsammans med en bok och massor av levande ljus. Jag älskar det helt enkelt.

Nu kommer vi till gnället!
Vad f*n är det för sommarkvällar den här sommaren har valt att presentera för oss. Jag har nog inte suttit ute mer än en handfull kvällar. Det regnar! Det blåser! Det är kallt! Jag hatar det!

Men jag tror att nu blir det nog snart bättre. Kanske kan man hoppas på några utekvällar nästa vecka. Det ska i alla fall jag göra.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, förstår dig! Man kan definitivt inte säga "Vi hade i alla fall tur med vädret!" den här sommaren.

    SvaraRadera