2015-07-09

Läs-a-lot: Sammanfattning dag 4

Så då är halva veckans läs-a-lot avslutat - eller i alla fall väldigt snart. Idag har jag spenderat min tid med Jamie och Claire Fraser i Slända i bärnsten. Som jag nu ångrar att jag inte har blivit färdig att läsa den tidigare. Eller jag har påbörjat den en gång tidigare, men jag tyckte då att början var otroligt seg och dessutom läste jag då i de gamla utgåvornas pocketar där texten är så fruktansvärt liten. Men nu är jag som sagt igång och tycker mycket om den. Avsluta den har jag dock inte hunnit eftersom det fortfarande är ganska liten text och dessutom 800 sidor att ta sig igenom. Så inte ens i morgon lär den bli utläst. Men på lördag hoppas jag.

Antal sidor lästa idag: 349  (hittills men lär definitivt bli fler)
Antal sidor sammanlagt: 1472
Spurtsidor idag: 21
Antal utlästa böcker: 3

Sammanfattning i bilder:

1 kommentar: