2015-07-24

#sommarregn

Sommarregn har jag tack och lov inte fått något på mig idag. Sommarregn har jag fått alldeles för mycket av den här sommaren. Något jag däremot har saknat som följer med sommarregnet ibland är ett riktigt ordentligt åskoväder. För det är något jag tycker är väldigt mysigt. Allra helst då om det kommer på kvällen så man kan släcka ner inomhus och enbart förlita sig på stearinljusens förmåga att ge lyse. Att sitta tillsammans och höra hur det mullrar samtidigt som man kan föra långa diskussioner om allt och inget. Eller varför inte läsa. Det går utmärkt det också.

 'Summer Rain' - Kate ReidOpen your windows.. smell the rain on the grass, hear it fall on your roof #relaxRP BTW - Splashtablet Suction-Mount Kitchen iPad Cases 55% Off Only at http://splashtablet.com PAYPAL Thru 10/31

2 kommentarer:

  1. Jag saknar faktiskt också några rejäla åskväder. Det är verkligen mysväder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det, och det roliga i kråksången var att i morse vaknade jag till hejdundrande oväder med både åska och regn. Ibland blir man besvarad med en gång... :)

      Radera