2015-07-14

Top Ten Tuesday


Idag var det ett lätt ämne på Top Ten Tuesday så jag tänkte passa på att vara med. Jag känner att jag annars är ganska så sporadisk att vara med på dessa listor. Men som sagt - idag...

Tio böcker som nyligen har flyttat hem till mig:

  • Och så var de bara en av Agatha Christie
  • Den lilla flickan som svalde ett moln lika stort som Eiffeltornet av Romain Puértolas
  • Tre koppar choklad av Care Santos
  • Skuggan av ett år av Hannah Richell
  • De skandlösa av Simona Ahrnsted
  • Carolines arv av Katherine Webb
  • Huset Longbourn av Jo Baker
  • Minns du den staden av Per Anders Fogelström
  • I en förvandlad stad av Per Anders Fogelström
  • Stad i världen av Per Anders Fogelström
Två av böckerna är redan lästa och en håller jag på med. När resten blir lästa är alltid lika spännande att se..

8 kommentarer:

  1. Fogelströms böcker vill jag läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har älskat de två första så jag ser så otroligt mycket fram emot att läsa fortsättning.

      Radera
  2. De skandalösa är riktigt bra! Och så var de bara en har jag lånat på biblioteket och jag ser verkligen fram emot att läsa den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gillat alla andra av Simona Ahrnsteds historiska romaner så jag var tvungen när jag äntligen hittade boken billigt.

      Radera
  3. Och så var de bara en, är det också en nyutgåva?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ja har köpt på mig/eller fått som recensionsex alla de nyutgåvor som kommit hittills. De är ju så fantastiskt fina så jag måste ha dem.

      Radera
  4. Älskar Fogelströms böcker.

    SvaraRadera