2015-07-21

#grön

F*n vad dagarna går fort. Idag känns det som om jag inte har hunnit med någon ting. Det enda jag har gjort är att städa datorrummet lite grann (ej klart!) och hunnit springa på biblioteket en liten runda. Där hann jag i och för sig läsa den grafiska novellen Den glädjelösa ön av Enrique Fernandez, men i övrigt. Det var en söt liten serie om fantasi och och glädje. Tyvärr tror jag inte att jag kommer att ha så mycket att skriva om den mer än det så det kommer inte komma någon recension. Illustrationerna var definitivt söta kan jag ju säga också. Några var riktigt, riktigt fina.

Men nu var det ju egentligen inte det detta inlägget skulle handla om. Så jag kan väl säga att min gräsmatta är väldigt grön ljust nu. Och väldigt lång. Det blir liksom lite av varje med den där gräsmattan när det regnar så mycket som det gör hela tiden. Jag kan inte klippa men samtidigt blir den extremt grön och vacker. Och på tal om grön - jag tror faktiskt att det är min favoritfärg. 

Color Story: GREEN http://www.outdoormountainspirit.com/color-story-green #omstrendreport #outdoormtnspirit~~The Shire ~ Green Dragon Pub, Hobbiton, Matamata, New Zealand by @lexi Serrao@~~The idea that there is a trade-off between growth and going green is pernicious and false. Experience demonstrates time and time again that greater wealth creation and a better quality of life for all go hand in hand....Soft summer rain in the forestgreen green green by murtsss repinned by www.smgdesign.de #smgdesignselectDiggin' this color scheme for the Love Shack.  Throw a few lemon yellows and a royal blue in there and I'm all over it.It's not easy being greenutterly breathtaking! Honokohau National Historic Park, Big Island, Hawaii.Proxy Falls in Oregon, all its green and mossy splendor27 Reasons The Great Lakes Are Actually The Greatest (PHOTOS) | Huff Post Travel...We in Michigan are so blessed to be able to share the Great Lakes with surrounding states and with Canada.Love this site! Order books by the foot for decor...you can order by style or color. One foot of these is only $15!The Tunnel of Love in Ukraine has to be the greenest place on this planet.You couldn't imagine all those green tones on one bird - but here there are!I Like It Nice And Cool...Always In The Country !... http://samissomarspace.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar