2015-07-16

Idag...

Chalkboard Art Office Art Make Today Ridiculously by LilyandVal


...har jag jobbat i trädgården och lyssnat färdigt på The Wars af the Roses: Stormbird av Conn Iggulden. Skönt att det äntligen har varit lite värme att njuta av.

...har jag fått umgås med min familj på allra bästa sätt och konstaterat att systersonen faktiskt inte kan vara tyst en enda minut i sträck.

...har jag ännu inte suttit ner och läst någon längre stunden, men har tänkt att nu är det banne mig dags. Jag har däremot lite svårt för att bestämma mig för vad jag ska läsa. Men Skuggan av ett år av Hanna Richell lutar det mot.

...har jag lekt lite med min nya leksak. En Samsung platta som jag bland annat måste prova läsa böcker på så jag kan jämföra med letton.

...har jag fått hem Sjöfararna vilket är tredje delen i Outlanderserien av Diana Gabaldon. Men gode värd vilken tjockis det var. Jag tyckte del två var tjock... denna är tjockare med lite mer än 1000 sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar