2016-10-17

Fall into Fantasy: Dag 3


Det här read-a-thonet har verkligen inte börjat som jag har tänkt mig och det på ett väldigt negativt sätt. Har verkligen knappt fått något läst alls och nu börjar det kännas ganska så frustrerande. Visst fredag och lördag var fullklottrade med saker att göra och det fanns absolut en hel del att göra under gårdagen också. Men när jag väl sätter mig och ska läsa så hamnar jag lätt med mobilen i handen. Inte bra....
Nåja, strunt samma, läsning ska bara vara kul så sluta stressa Anna. Och lite fick jag ju faktiskt läst i slutäden på kvällen.

Dag 1: 138 sidor lästa
Dag : 26 sidor lästa
Dag 3: 139 sidor lästa
Sammanlagt: 303 sidor lästa

Böcker lästa:

Bildresultat för flickan från tjugotalet

Böcker som jag håller på med:

Bildresultat för karriär i ondska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar