2016-10-12

TBR Fall into Fantasy


Så var det dags att försöka få ihop en liten TBR hög inför den kommande läs-a-loten som börjar nu den 14:e klockan spöktimmen. Ser mycket fram emot en liten utmaning i form av läs-a-lot och hoppas verkligen att jag kommer hinna läsa massor. Däremot vet jag redan nu att fredag och lördag inte kommer att bjuda på så mycket läsning för då har vi för en gångs skull lite saker inplanerade. Men resten av veckan är nästan tom.



Dessa böcker tänker jag satsa på att försöka läsa:

  • Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella - är redan påbörjad men tror inte att jag hinner läsa klart den innan.
  • The Mad Ship av Robin Hobb - också påbörjad. Här är målet inte att läsa klart den utan att läsa ca 50 sidor/dag ur den.
  • Vassa föremål av Gillian Flynn - dags för en Flynnbok nu.
  • The Land of Stories: Beyond the Kingdoms av Chris Colfer
  • Den skrikande trappan av Jonathan Stroud
TBR-högen kan komma att ändras lite beroende på sug och om det dyker upp något recex i lådan.

Mina mål för läs-a-loten:
  • Läsa minst 50 sidor/dag ur The Mad Ship så jag kommer in i den ordentligt.
  • Ha kul och få till läsflytet.
  • Avsluta minst 3 böcker
  • Försöka följa upp mina framsteg på bloggen kort varje dag.
  • Vara aktiv på instagram #fallintofantasy16

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det hoppas jag också på. Tror nog också att jag har valt böcker som passar för tillfället.

      Radera