2016-10-08

Fall into Fantasy Readathon 2016


Nästa vecka har Liza på I regnet tänkt dra igång en liten läsalot som hon har valt att kalla Fall into Fantasy. Det är en väldigt lay-back read-a-thon utan några tävlingar eller krav på något annat. Detta passar mig utmärkt, jag som ändå bara går hemma. Jag behöver få lite inspiration till att sätta mig att läsa. Läs-a-loten pågår mellan den 14-21 oktober.
Bara för att det är roligt så kommer jag senare i veckan sätta ihop en liten TBR som jag kan tänka mig att läsa under den perioden och kanske till och med ett eller annat mål. Även om det inte är ett måste så har jag upptäckt att jag faktiskt läser lite mer strukturerat om jag i alla fall har en plan.

4 kommentarer:

  1. Så roligt att du är med, ser fram emot din TBR. Min kommer upp under veckan också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli jätteroligt och jag hoppas verkligen att jag får till mycket lästid.

      Radera
  2. Tack för att du tipsade om Läs-a-loten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du också vill vara med för det är roligare ju fler man är tycker jag.

      Radera