2016-10-10

Kommer ingen vart!

Fasiken vad det ska ta lång tid och vara tungt att fixa till biblioteket. Visst har det idag gjorts en del framsteg, men fortfarande är det en hel del till som ska fixas till. Det positiva är ju, förutom att det blir betydligt snyggare, att det rensas ut en del böcker längs vägen. Trots det så får jag ändå inte plats med alla böcker jag äger och har viket är ytterst märkligt. Det där med att inte köpa en massa nya böcker får allt hålla i sig ett par år till tror jag faktiskt. Nu ska jag i alla fall ge upp ansträngningarna för idag. Tänker tända lite ljus, koka en kopp te och sen läsa Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella som jag påbörjade igår kväll. Det är tydligen lite spöken inblandade i den så den passar alldeles utmärkt att läsa nu i oktober.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar