2016-10-20

Fall into fantasy: Dag 6


Undanflykter, undanflykter, undanflykter. Jag får väl helt enkelt ge mig nu och inse att läslusten helt enkelt inte är på topp, för hade den varit det så hade jag definitivt läst betydligt mer. Igår fokuserade jag på Den skrikande trappan av Jonathan Stroud, men det blev också en hel del ljudbok i form av Queen of Shadows av Sarah J Maas. Under dagen hoppas jag på mer ljudbok för jag har tänkt ta mig an taket i barnkammaren som ska få ett lager färg. Men vi får se. Ryggen spökar en del för mig så jag kanske bara skulle ta det lugnt egentligen. Jag ska i alla fall baka kladdkaka och sen fira världens bästa mamma som blir ung idag.

Dag 1: 138 sidor lästa
Dag 2: 26 sidor lästa
Dag 3: 139 sidor lästa
Dag 4: 205 sidor lästa
Dag 5: 199 sidor lästa
Dag 6: 156 sidor lästa + 1,5 timme ljudbok
Sammanlagt: 863 sidor lästa

Böcker lästa: 

Bildresultat för flickan från tjugotaletBildresultat för karriär i ondska

Böcker jag håller på med:

Bildresultat för den skrikande trappanBildresultat för queen of shadows

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar