2016-10-06

Varför inte Poirot?

Ni vet förmodligen alla vad en Pop Funko Vinyl är. Ni vet de där supersöta nickedockorna som finns i alla möjliga utförande. Själv har jag Hermione stående här hemma. Men nu medans jag håller på med en städning av bokhyllan så kom jag på några till som gärna hade fått flytta hem till mig. Ingen som möjligtvis vet om det finns någon i form av Hercule Poirot. För visst hade den lille detektiven varit perfekt på ett hyllplan där det endast får plats böcker av Agatha Christie. Jag behöver helt ärligt inte ens vara så petig, Miss Marple eller Christie själv hade också fungerat.

Bildresultat för karikatyr hercule poirot

4 kommentarer:

  1. Kanske inte en pop funko vinyl, men här finns lite Poirotdockor:
    http://www.sarahbethonline.com/fogleberries/poirotdollorders.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. De var himla söta men inte riktigt vad jag är ute efter. Men det är alltid roligt att kolla på liknande bokliga saker.

      Radera