2016-10-01

Läsplaner för oktober

alexysspratt.avonrepresentative.com:

I oktober hoppas jag få massor läst. Jag ska ju vara hemma hela månaden och förutom lite fix och trix i huset har jag absolut ingenting inplanerat. Risken är ju att det blir platt fall när man räknar med att hinna läsa massor. Men hoppas och planera kan man ju i alla fall få göra.
  • The Mad Ship - Robin Hobb
  • Sedan du försvann - Morgan Matson
  • PAX: Pestan - Åsa Larsson & Ingela Korsell
  • De skandalösa - Simona Ahrnstedt
  • Hela härligheten - Margaret Mazzantini
  • Beyond The Kingdoms - Chris Colfer
  • En flicka kom till Bagdad - Agatha Christie
  • Det är inte jag, det är du - Mhairi McFarlane
  • Sanningen om Alice - Kathrine Webb
  • The Wars of the Roses: Trinity - Conn Iggulden
 25985861Bildresultat för sedan du försvannBildresultat för pax: pestan177967112974801924968392Bildresultat för en flicka kom till Bagdad273163873024027922468475

4 kommentarer:

  1. Sanningen om Alice hoppas även hjag hinna med i oktober. Men vi får väl se. Snart i alla fall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, snart måste jag läsa den. Jag har den påbörjad men av någon anledning har jag inte kommit så långt (sen i maj typ). Den har absolut inte börjat dåligt men jag tar mig bara inte för att läsa den.

      Radera
  2. Sedan du försvann ska jag också försöka få läst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ganska så nyfiken på den. Har hört massor av positivt om den så jag hoppas det stämmer.

      Radera