2016-10-21

Fall into fantasy: Dag 7


Näst sista dagen i det här read-a-thonet är av klarad och eftersom jag har sänkt mina förväntningar så får jag se det som en helt okej dag. Läste ut Den skrikande trappan och tyckte nog att den var helt okej, trots att jag egentligen inte alls trodde det skulle vara en bok för mig. Nu har det faktiskt blivit två spökböcker lästa den här veckan vilket är smått otroligt. Näst ut i läshögen fick bli Beyond the Kingdoms som är fjärde boken i Land of Stories. Den tror jag riktigt mycket på. Så nu är det bara till att kämpa på den här sista dagen med läsningen.

Dag 1: 138 sidor lästa
Dag 2: 26 sidor lästa
Dag 3: 139 sidor lästa
Dag 4: 205 sidor lästa
Dag 5: 199 sidor lästa
Dag 6: 156 sidor lästa + 1,5 timme ljudbok
Dag 7: 208 sidor lästa + 1 timme ljudbok
Sammanlagt: 1071 sidor lästa

Böcker lästa:

Bildresultat för flickan från tjugotaletBildresultat för karriär i ondskaBildresultat för den skrikande trappan

Böcker jag håller på med:

Bildresultat för queen of shadowsBildresultat för beyond the kingdoms chris colfer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar