2016-10-07

Vem är du?

Gjorde ett test tidigare på facebook. Ni vet de där små testen som dyker upp med jämna mellanrum och som helt ärligt är ganska så hjärndöda egentligen men som i alla fall jag gör ändå. Den här gången var det ju i alla fall ett lite trevligare test: Vilken Muminkaraktär är du?


Så jag är tydligen Snusmumriken. Det kanske stämmer till viss del men jag har alltid sett mig själv lite mer som Muminpappan. Lite självupptagen och så... Men beskrivningen ovan stämmer ändå ganska så bra så jag är okej med det. 

Tyvärr har jag ingen länk till testen, det skulle jag kanske kollat upp. Men det dyker säkert upp i ett facebookflöde nära dig.

6 kommentarer:

  1. Åh, en länk hade varit roligt för oss (mig?) som inte har Facebook. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan se om jag hittar den men inte så troligt. Vet inte riktigt vart jag hittade den :P

      Radera
    2. Jag hittade den faktiskt Gabriella, bara jag tänkte efter en liten stund.
      https://www.moomin.com/sv/vilken-mumin-karaktar-ar-du/

      Radera
    3. Tack så mycket! Jättesnällt av dig! :)

      Radera
  2. Har också gjort ett sånt test för ett tag sedan och fick också Snusmumriken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns helt okej att liknas vid Snusmumriken tycker jag.

      Radera