2016-10-04

Idag är det inte bara Kanelbullens dag

Det är ju som bekant Kanelbullens dag idag. Egentligen ska jag inte äta något sött alls innan det är dags för lussekatterna men en kanelbulle tänker jag banne mig unna mig en dag som idag. Men det är ju inte bara Kanelbullens dag, det är också en väldigt intressant boks födelsedag - en bok som jag väldigt gärna vill ska hitta hem till mig. Tyvärr får jag nog önska mig den i julklapp för nu när man är hemma med mindre lön så får man väl helt enkelt låta bli att köpa så nödvändiga saker som böcker.
Boken jag är intresserad av är i alla fall andra delen i Magnus Chase and the Gods of Asgard av Rick Riordan. Här antar jag att vi kommer att få knyta lite mer kontakt med asaguden Thor i den här.

26874946

2 kommentarer:

  1. Och min kära mors födelsedag! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det med. Då får ni fira med bullar tycker jag... Min mormor skulle också ha fyllt år idag.

      Radera