2016-10-29

Varför så obeslutsam

Just nu borde jag skriva några recensioner - har fyra böcker utlästa som måste skrivas i alla fall några ord om. Men jag vill inte....
Jag har nu under loppet av bara några timmar - med lite sömn emellan - läst ut två böcker. Detta är ju på alla sätt och vis bra men nu vet jag verkligen inte alls vad jag känner för att läsa - för läsa vill jag...
Kanske borde jag försöka städa lite här hemma, för mamma kommer på middag ikväll. Men här är så rörigt av saker som tyvärr inte kan få inta sin plats än på grund av renovering så det blir bara jobbigt. Så istället gör jag ingenting...
Jag kan ju alltid försöka planera för november månads läsning, det är hög tid nu, men när jag går där inne bland bokhyllorna så vill jag läsa allt och inget samtidigt så än så länge har jag bara kommit på två titlar som lockar och som måste få bli uppskrivna på den kommande läsplaneringen...

Vela och måste och obeslutsamhet.... det är ungefär så min lördag ser ut. Ha en bra helg alla <3

Som bonus bjuder jag er på en gullig bild som jag hittat på pinterest.

pascal moguerou art - Google Search:

6 kommentarer:

  1. Jösses vilken söt bild. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst var bilden ljuvlig. Ungefär så skulle jag vilja ha de jämt. Trevlig helg till dig med.

      Radera
  2. Jag känner väl igen mig i det du beskriver. Hoppas du har en trevlig helg, med eller utan läsning! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det kommer bli en toppenhelg än då. Förr eller senare sitter jag där med en bok i alla fall så varför stressa.

      Radera