2016-10-28

Läsa i helgen

Sitter och klurar lite på vad jag vill läsa nu i helgen. Förra helgens planering gick rakt åt skogen så nu behöver jag se om jag inte kan få till det lite bättre den här helgen. Två titlar vet jag definitivt att jag kommer ägna mig åt och förhoppningsvis äen läsa ut men den tredje är betydligt mera osäker. Har fått hem ett par recex som jag inte frågat efter och jag vet inte om jag ska läsa något av dem, men jag är inte alls sugen på dem just nu. Får väl helt enkelt se. Här kommer lite alternativ på läsning i alla fall.

Dessa två hoppas jag hinna läsa klart, har bara lite kvar i båda:

Bildresultat för döden den bitterblekaBildresultat för queen of shadows

Här kommer lite alternativ på en tredje titel som jag bör kunna hinna påbörja:

Bildresultat för ekens döttrarBildresultat för falkens döttrarBildresultat för an author's odyssey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar